Kontakt oss

Vi hører gjerne fra deg!

Har du spørsmål eller ønsker å bli kontaktet av oss, send gjerne en epost til eirik.norderud@spoonagency.no eller ring 92453871.

Takk for din interesse!

Du vil snart bli kontaktet av oss. Ha en fin dag :)

Vi vil aldri gi din e-postadresse til noen andre. Det vil kun være vi som har tilgang til den. Les mer om våre vilkår

Denne siden benytter informasjonskapsler (cookies) for å bedre brukeropplevelsen. Vi lagrer ingen personlige opplysninger. Ved å trykke OK aksepterer du vår bruk. Les mer

OK

Snap deg til kjennskap!

Created with Sketch.

Det gule Snapchat-spøkelset hjemsøker nordmenn. Vi elsker å snappe både kjedelige hverdagsøyeblikk og de store øyeblikkene i livet. Se Snapchats egne tips for å lykkes med kanalen som mat-annonsør.

Dette leser du om i denne saken:

Se video av hele foredraget nederst!

Steffen Rabben i Snapchat Norge.

Snapchat var lenge de unges kanal, og det er det i stor grad fortsatt. Snapchat når ukentlig 94 prosent av målgruppen mellom 15 til 29 år. Men i likhet med flossing og Pokemon Go, får ikke de unge ha mye for seg selv lenge. I dag er også to tredjedeler av nordmenn mellom 30 til 60 år også på snap, og foreldre er i overvekt. 57 prosent av Snapchatterne over 18 er foreldre, forteller Steffen Rabben fra Snapchat Norge.

Slik bruker du de fire annonsemulighetene på Snapchat

Det som kjennetegner Snapchat, er at vi er mer private og har lavere terskel for hva vi deler. Og det vi deler, deler vi med våre nærmeste. Dette er med andre ord en eksklusiv arena å få komme inn på som annonsør. For å lykkes som annonsør på Snapchat, må du imidlertid gjøre deg kjent med de ulike annonseformatene våre, og finne ut hva som passer deg og ditt formål.

Det vi deler på Snapchat, deler vi med våre nærmeste. Dette er med andre ord en eksklusiv arena å få komme inn på som annonsør.
Steffen Rabben, Snapchat Norge

Det unike med Snapchats annonseformater Filter og Linse er at du har mulighet til å sette ditt produkt på snappernes egne bilder og videoer, som de sender til sine nærmeste. Men for å få det til, må du ha noe å komme med som er verdt å dele.

Tilbake Created with Sketch.